Trött trött..

2009-10-23 @ 08:53:24 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Passa på å skriva lite här nu när prinsen sover frukost..

Usch. Är så där sand-i-ögonen-trötter idag.
Ont i jävla handleder och lite tjock i näsan.
*blä*
..ska iaf till läkaren idag å kolla upp dom, handlederna allså.
Hoppas de kommer fram till nåt så jag slipper ha ont. :/

----------------------------------------------------------
Annars?

Jo, då är det bra :)
Gosen är världens finaste unge som numera SÄTTER SIG själv :D
*stolt*
Lite vingligt är det när han precis satt sig *ler*..och vi TROR att han typ dansar lite ibland :D
...kan vara så att han typ kollar sin balans *garv*
...men han sitter iaf och lixom gungar med rumpan på golvet.
*SÖT* :)

Frugan min är den vackraste människa på denna jord!
*älskar henne så!*
..inge kul att se och höra henne ha såhär ont!
Hoppas verkligen de hjälper henne denna gång! *morr*


---------------------------------------------------------------------

Jag är trött på mitt hår *igen*
..men jag vågar iaf inte klippa det på nåt extraordinärt dätt så eg ska jag bara hålla käft
*haha*
Men iaf så har jag hittat en frisyr som känns ok ;)
Ska kolla om polaren U kanske kan klippa till mig ;P nångång när hon har tid mellan jobb och kärlek.

Lite jobbigt att den sitter just på denna brud...men snyggt är det iaf.
Ser ni vem det är? ;)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback