Ont x 2

2009-10-22 @ 15:03:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Inte nog med att frugans rygg nu totalt har lagt ner...de tror diskbråck, med de ska göra en mr mm innan vi säkert vet. Stackars min älskling vad ont hon har! *usch* och det värsta är att hon inte kan lyfta och gosa med Leo nu heller...på köpet lixom :(

..så har mina handleder havererat åxå :(
Känns typ som när jag var gravid...hade nåt tunnel-syndrom i handleden då.

Det molar och värker...
..jag kan knappt greppa saker
..inte massera min fru som jag älskar
..måste tänka på hur jag lyfter pussen så jag inte skriker av ont-ont ( har ett grepp som funkar att lyfta från en punkt till en annan )
..inte sitta för länge vid datorn
..svårt att laga mat
..gör ont när jag bär...och ibland bara öppnar en dörr :(
..har inte börjat tappa saker än, men de känns inte långt bort :(


DRYGT!

IMORGON = Vårdcentral-akuttid.







Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback