Nu..

2009-10-26 @ 13:52:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..har jag lekt med plutt medans frugan var iväg en sväng.
Äntligen fick vi tummern ur och ringde fastighets skötaren som kom och fixade vår rinnande toa åxå :)

Nu sover han, lilla pussen, jag sitter här och frugan spelar.
Funtar på å ta tag i klädkammaren, vi ska hiva lite möbler och göra fint i Leos rum till hans födelsedag har vi tänkt :D
*wii*
..men det får vänta tills imorgon ;P

Hoppas han vaknar snart, vi ska ut och åka lite vagn till apoteket och hämta ut min medicin, anti-inflammatoriska till mina handleder, snutt och jag :)
Han ÄLSKAR att åka vagn. Först är han mest helt tyst...tar in alla intryck och låter de landa...när det är gjort så är han inte tyst en minut :D
Det pekas "titta"´s och "däh" ´as (läs där) och Leo-morras hela tiden *garv*
SÅ SÖÖT!!

Sen efter nattning och lite upp-piffning, ska jag sitta jury på Soft bar och kök´s månads final i karaoke :)
Ska bli kul att komma ut lite och träffa vännen Eva och annat löst folk ;P
Kanske tar jag mig en ton själv åxå ;) ..vi får se.



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback