Nu så :)

2009-10-13 @ 19:00:49 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Hur har veckan varit?

Förra allså ;)

...min var bra på många sätt.
Snorig och halsont...men ingen feber el annat. Mår ändå ok lixom..tröttare än vanligt kanske.

SJUKT mkt på jobbet som vanligt. Föräldra samtal och hit och dit med massa saker att tänka på och hinna med..plus att några kollegor mår sådär bra :/ och man känner sig lite maktlös.
Fast samtidigt är det ju inte upp till mig (oss) att lösa...men inge kul att se hur de mår så dåligt lixom.. *ajaah*

Annars...
Jo, var på fest i lö med vackraste min. Var riktigt kul och många najsa människor. Drack måttligt = 4 cider..som för mig är lite för en hel kväll fest lixom ;P...men värdinnan bjöd på lite shot. Nån ful-sprit som hon ville bli av med åxå..
Dessvärre hamna i vi en liten situation där vi kände att det fick lixom vara nog...så vi åkte hem och mös istället.  :)
Dagen efter gjorde sig ful-spriten hörd. Vi Mådde oförtjänt dåligt med tanke på hur lite jag (frugan drack inte så mkt hon heller) faktiskt drack... *uscha*... Men med INGEN mat och bara vätska en stund så mådde vi bättre :)
Söta Eva var på festen, har inte träffat henne på flera veckor, hon var så fräsch efter sin resa och såg ut att må super :) ..sen att hon nämnde att jag gått ner i vikt var åxå najs ;)

Det har jag. Helt obefogat faktiskt. Väger mindre än när jag gick ner 12kg efter graviditeten nu... Klagar inte!! Inte alls...men gör inget för det heller. Så det blir väl å gå upp igen då bara för att man börjar tänka på att gå ner antar jag ;P
..har ca 3,5kg kvar till "mål-vikt" som jag satte upp för skitlänge sen... Håll tummarna.

Prinsen blev dålig i söndags eftermiddag åxå...i den bemärkelsen att han blev snorig ( min bacill I guess) men inget mer..
Sen blev det mera snor och 38,1 i temp igår morse :( lill-plutt! *pussapussa*
Man han är lika glad för det lilla snutten och idag mådde han bättre. Snorig som fan..men ingen temp *pehhw* :)
Tur att jag har vackra som är u-ska åxå...som håller min oro nere. *garv*
SHIT va larvig jag kan vara med hans hälsa allså..."nojjar" för minsta lilla..men de e bättre nu. Förut gick jag i taket bara han hosta lite. Typ :)

Sen vill jag skicka massa pussar och kramar till min kära syster som går igenom helvetet i sin separation/skilsmässa just nu!!!
GO GIRL!! Vi finns här om du behöver oss!!

Och grattis tha GodMadde som fyller år idag!! *pözzpözz*

Rock on people! Nu ska jag laga tisdags-middag till Min och mig. :)

Kommentarer

Postat av: GM

Tack :-)

2009-10-13 @ 22:16:04
URL: http://madela.blogg.se/

Postat av: Adriana

Tack älskade syster för att ni finns och för att ni bryr er så mycket om mig!!!

Älskar er MASSOR!!!!!!!!!!!!!!!

Puss

2009-10-15 @ 20:56:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback