Idag..

2009-10-24 @ 16:48:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..har vi varit hos mormor och morfar M, jag å lill-prinsen :)
Var ett tag sen han såg dom så han var lite blyg i början...men det löste sig snart.
Åt lite lunch, det jag hann få i mig...för det ska ju krypas iväg och ställa sig upp och klättra på saker hela tiden minsann ;)

Den här såg vi på vägen, på Medis perrong. Värsta bling-bling ;)



Nu har jag tagit mig en varm dusch *skönt för handlederna* snart lär väl liten vakna åxå och då är det lek och mat-dax innan sov-dax :)

Imorgon är det DERBY.
Inte alls orolig *som vanligt* vi knäcker bajen som en fis ;P

Och goa U kommer och ska klippa till mig lite efter :D *tjohoooo*
Fan va skönt de ska bli! :)

Här är förresten vår lgh med alla ljus-slingor och fin-fina ljus men det syns fan inge bra...sådär nerifrån lixom :)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback