Den här fick jag i min inkorg på min sida på QX.se! ASG!!! :D

2009-10-20 @ 18:42:25 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Kille, 47, Lidingö
 
Mottaget 12.07 2009-10-20
Läst 18.36 2009-10-20

Hej jag är En positiv och lugn gentleman som är nyfiken,spontan, social, ärlig, rak, öppen och har glimten i ögat...njuter utav livet och allt som det har att erbjuda...Jag vet hur man behandlar en tjej/kvinna på bästa sätt.
Jag gått kurs i Tantra sex och det är helt underbart, jag vill gärna lära dej det.

Omdömena har varit snygg och manlig men det är upp till betraktaren att avgöra själv, är rätt nöjd själv. Hel, frisk och ren. Tränar till och ifrån och har ett aktivt liv. Ser väl yngre ut än jag är.

Jag är singel och söker en kvinna som jag kan träffa regelbunden när det passar in för oss båda Jag vill kunna mysa med deji sänghalmen men jag vill även umgås med dej utanför med resturangbesök, Bio eller museum mm. hoppas att du är den jag söker
Jag älskar spontanitet hos dej och att duvågar att leva ut den tillsammans med mej.

Varför skall man inte våga, livet är för kort för att man skall stå ovetande om det man gjorde var rätt eller fel.

Du kan väl i alla fall höra av dej, det är många som struntar i det.. så jag vet din status
Många Kramar

Johan

-------------------------------------------------------
På min sida står klart och tydligt att jag är gift, med en TJEJ och INTE intresserad av nån som helst annan aktivitet el annat skit från nån annan.
*garv*
...patetiskt.


Kommentarer

Postat av: GM

Haha..den har jag också fått och när jag skrev att jag är gift så kom förslaget att jag typ skulle strunta i det och släppa loss!!!IDIOT

2009-10-20 @ 20:02:33
URL: http://madela.blogg.se/

Postat av: Eva

Vilket nöt!.. Det kan ju inte stå tydligare på din sida heller... Ha ha..

2009-10-21 @ 20:49:31

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback