Annars..

2009-10-30 @ 19:05:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

..så har dagen varit lugn.
Magen min är sådär glad för mina anti-inflammatoriska jag tar för handlederna...som istället börjar bli bättre *tjohoo*

Vi var på en förskola idag som vi aldrig kommer få in honom på, ett personal-kooperativ...men det är värt ett försök. Vi ställde oss iaf i deras kö.
På måndag ska vi till en annan förskola och kolla... OCH sen till öppna förskolan för "regnbågs-familjer" :) KUL!

Ska försöka ta mig till jobbet på fredag nästa vecka åxå. För people, det är mamma-ledigt för mig from nu. Jag tar över för frugans rygg pallar inte. Det nalkas röntgen för henne snart iaf...hoppashoppas verkligen de kan hjälpa henne.
Det innebär iaf att jag nu är "ledig" fram tills prinsen är inskolad på dagis i jan. :)

Jag har en sjukt lång lista på saker som ska göras under denna tid, förutom att ta hand om plutten förstås...
bla :

* Tömma garderob och Fixa/rensa klädkammare - hör av mig om det finns grejer att hämta om någon vill ha?(kläder, skor, smycken)

* Fixa Leos rum innan födelsedagen. Jag ska sy gardin minsann ;P

* Göra rent kyl och frosta av frys.

* Rensa och ställa iordning (en sista gång) i förrådet.

* Springa på öppna förskolor.

* Babyrytmik om det hinns med (vill gärna!).

* Förhoppningsvis träffa lite folk...

Pust ;)



Kommentarer

Postat av: GM

Du glömde en punkt:

* Åka över till GM och hälsa på

;-)

2009-10-31 @ 18:01:56

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback