Allså...

2009-10-03 @ 14:21:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..det jag menar med förra inlägget...när jag nu lugnat ner mig lite ;)
..är att man får tycka och tro på vad fan som helst!
ABSOLUT!!

..MEN när man jobbar med barn så anser jag att man MÅSTE tänka på vad man
förmedlar som vuxen/pedagog och som förebild...både i hur du SER UT (kläder mm), SÄGER och INTE SÄGER. 
Det är JÄTTEviktigt! Barn är INTE dumma.
Man har enormt ansvar som pedagog i arbete med våra barn.
Och att lära dom att man får tycka och tro på vad man vill...men får inte säga vad man vill.

Vi skulle INTE sätta Leo på ett dagis där personalen gick i nazistuniform heller...bara så ni vet :)



Ville bara tillägga det :)

---------------------------------------------------

Nu har vi varit på barnmässan...appro barn ;)
Leo hade skiiitkul! Och vi med ;P

Nu blir det lördax-mys hemma hos oss och kanske ska jag unna mig ett bad senare..

Rock ON!!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback