AIK :) och annat som rör sig..

2009-10-17 @ 18:48:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Man kan ju inte mer än le :)
De ser bra ut gubbarrrr :D

...sniffar guld jag, men frugan vågar inte hoppas. Än.
:)

-------------------------------------------------------------
Vart i skolan.
...har varit sådär motiverad.
Mkt på jobbet.
Mkt i huvudet.

Tyvärr.
Vill verkligen satsa på minst VG och behöver skärpa till mig.
Kommer nog bli lättare när jag blir mamma-ledig snart (3veckor).
Ska utnyttja tiden till max med prinsen på dagarna och passa på att läsa och skriva när han sover.
Det blir bra. Måste bara sänka kraven på mig själv lite tror jag.. :/
..och släppa saker i skallen och fokusera på mitt "Nu" lixom.

-------------------------------------------------------------

Imorgon blir det tvätta och plugga och vara nära de 2 bästa jag vet.



* Leo, älskade son, som gör varje andetag värt att andas *
* Min vackra fru som älskar mig än och står vid min sida trots mitt uppfuckade tidigare jag *

Fan vilken jävla tur jag har!


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback