Un F**king Beliveble!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 16:08:13 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är på gång.
Ni vet.
Tjej-grejen.
1ggn i månaden.

:/

Har haft extra ont i svullna stockar..och humöret är INTE på topp.
Känner mig som en gravid flodhäst :(

Av nån outgrundlig anledning...(eftersom jag är som en bölande ko vid mens så var det en dum idé)
...så fick jag en impuls att kolla hur mkt jag går upp under tiden...
...jag brukar iaf göra det...
...allså gå upp nåt kg el 2 och svullna om magen så inga byxor utom mysisarna passar...typ.

Iaf.

Jag hade inte gått upp???!!!!!!

Jag har gått ner!??????

Till min 1a MÅLvikt!
Sen graviditeten. Eller ja, eg sen länge :)

Helt SJUKT! Var tvungen att ställa mig 2ggr till för att se om vågen inte var trasig.

*tjohoo*
Jag trodde ALDRIG jag skulle fixa det.

..och jag har dessutom inte gjort nåt åt det...allså försökt gå ner.
Fattar inte vad som hänt.

Det är ju lätt synd att jag ska vara på sånt jävla pms-humör just nu (och fortf flodhäst-känslan) att jag inte kan bli glad, så glad som jag vill bli, just nu.



Suck.

Hej.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback