Torsdag.

2009-11-19 @ 12:11:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ventil-killarna kom vid 7.30 och körde nån vispande borste i våra ventiler.
De skulle eg ha behövt komma in i vårt förråd *garv* men det var bara att glömma.
;)

Efter en lite frukost-sömn och mat-intag så rullade jag ut honom och mig...jag dock mest dragandes..på en liten vagn-promis.
Skönt att komma ut. Så länge det inte regnar.



Idag ska jag plugga och plocka lite hemma...sen blir det att laga lite käk och leka med plutt.

Sen efter mitt vecko-möte ska jag på Invigning av de nya lokalerna av ett utav fritidshemmen på skolan :)
Blir bara en kortis...men kul att träffa kollegorna och annat löst folk. Om bara för en stund. :)
*behöver*

Over n´out.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback