Snor och onda ryggar..

2009-11-05 @ 13:29:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..har vi här hemma just nu.
Men värme och kärlek så klarar vi allt.

Plutten snorar som fan och hostar lite men ingen feber! *ta i trä*
Frugans rygg håller väl ihop...sådär...men vi håller tummarna för hjälp snart!

I dagarna ska förrådet röjas (för sista gången) och vår grymma Walk.in.closet *garv* rensas ;)
När det är klart ska sovrummet möbleras om. :)
Fan va skönt det ska bli.

Idag ska jag baka en äppelpaj.
...sen ska jag iväg på mitt veckovisa möte :) *skönt*
...det börjar lossna så mycket nu!

Imorgon blir det att besöka jobbet och säga "hejdå" för några månader framöver.
Känns bra, men samtidigt älskar jag mitt jobb...så det är skönt jag inte är borta så länge :)
Ska njuta MESTMEST av tiden med Leo nu innan han börjar dagis.
:)
Vi ska hitta på såå mkt kul! :D


Och på lördag, då jävlar ska jag fira min syster som verkligen behöver lite tanke-paus just nu :)
*tjohooo!*

Rock on så länge!



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback