Sådär..så var den helgen över :)

2009-11-09 @ 19:14:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu är jag officiellt mamma-ledig igen fram tills plutt fått plats på dagis och är inskolad och klar i januari.
Känns bra.
Har massa att göra på schemat under veckorna...fixa lyan :) och ta igen skol-arbete *somfan*
Men mormor M kommer och b-vaktar med jämna mellanrum så jag får några timmar här och där :)

Helgen var kanon. Lördagens utgång var skitkul! Tack brudar! Dansade faktiskt lite, var skit länge sen! KUL! :)
Eva bjucka på shots och min älskade syster-yster fjortis-drack och fick fylla på det...där ett tag *garv*..men det löste sig.

Igår firades pappsen min hos dom...shit va risig jag var på tuben dit, men som tur var skulle vi av precis och jag fick i mig lite luft. Man är fan klen nu för tiden allså. ;)*haha*

Idag har jag lagat halv-stort kok med mat till grisen och fryst in. Sen var vi på regnbågs-förskolan. KUL som fan. Idag prata han och lekte med en annan tjej där. Och trumma, förstås! :)

Frugan har varit på sin första dag i skolan/jobbet idag. Det verkar ha gått bra :)
Nu äntligen får vi kanske lite svar på hennes rygg åxå vad det lider...är INTE kul att se hur ont hon har :(

Imorgon kommer mormor M och tar grisen en stund på dagen, jag ska städa hela huset, skura och tvätta :)
Ska rota fram jul-lådan och tjuvstarta med lite advents-grejs tror jag ;) *MYS*

Nu ska jag preppa för kvälls-mys. :)

Rock On 4 now.

..bjuder på en skön bild :)




Kommentarer

Postat av: Eva

Tack själv tjejen!.. Det var toppen i lördags.. Bara synd att jag hade jobbat.. blev sååå trött och fick ont i rygg, nacke och fötter.. Satt i hela dagen i går med.. Så idag har jag soooovit till 11,45.. ;)) Som du sa.. Man är fan man är klen nuförtiden.. Pözz

2009-11-09 @ 20:51:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback