Nu får jag väl skit..

2009-11-21 @ 14:25:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

...men igår...
...skulle Eric åkt.

OM man baserar det på gårdagens insats.
Reza var strålande! BÅDA låtarna.
Det var INTE Eric.

Men om det skulle vara alldeles rättvist i denna Idol-värld...
..så skulle Tove åkt.

Under den här tiden har Reza vuxit sååå mycket i mina ögon.
Mariette är fantastisk men lite förutsägbar.
Samma med Eric.

Han har en röst att dö för, absolut. Men han är lite "fackad" i pudelrock-genren. Tycker jag. :)

men okeeej...om jag MÅSTE välja.
Så blir det nog...hm...

Baserat på HELA deras prestation i Idol...
 
Så De åker ut i den här ordningen from nu.
Tove
Calle
Mariette

..och Eric vinner skiten :)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback