Lördag.

2009-11-28 @ 13:10:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Blev hemma från min skola idag av egen vilja..
.. för frugans rygg pallar helt enkelt inte.
Är SÅ mkt ner och upp...fram och tillbaka...sida till sida...snabbt...ut och in...just nu med lilla plutten :)
Knappt så jag själv orkar *garv*
Mina handleder är bättre...men INTE bra :/
..fast jag orkar inte bry mig just nu...om det.

Jag vill iaf INTE att hon ska bli sämre och def inte om jag kan göra nåt åt det.. så valet var INTE svårt :)
Vara hemma och fixa inför kalas och vara med min fina lilla familj?
...nää det var INTE så jobbigt val *ler*

Idag är i övrigt en bättre dag.
Börjar bli snorig
Trött som fan
Lite huvudknack

..men är ok.
:)

Nu ska jag baka tårta och pajer :)

Sen tror jag vi får besök en stund....sen blir prinsen och jag själva ikväll.
Frugan ska ut en sväng.
Men det blir mys och Robinson för min del ;) så det blir kalas.

Hörs snart.

Rock On!



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback