Kallt!

2009-11-13 @ 08:28:33 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Shit va kallt det är nu.

Var i vasan igår (pch saknade lång-kalsonger och mössa)och hälsa på kollegor och barn :) Kul! Blev kram-kalas och Leo fick sjukt mkt uppmärksamhet, men man får inte sticka in huvudet för långt in i vagnen...fick en av ungarna erfara iaf ;P
Han fick en vant-slap på näsan av Leo *garv*

Vi hann leka lite inne åxå med lite andra barn i hans ålder. Han var den enda som inte kan gå än. Får vi jobba på!
Allså, han går med stöd...och TROR att han kan gå själv *Garv*...det kan han ICKE! :)
Så det blir öva öva nu.

Och pott-träning :)

Efter mitt vecko-möte så hade frugan och jag mys-kväll med räkor framför "mammas pojkar" och inspelat "So you think you can dance" :)
*naaajs*
Vi behöver det.

MER mys! *tjohoo* ;P
---------------------------------------------------------------------

Nu har jag pre-pyntat lite inför advent och jul. Orkar inte tok-hålla-på precis innan...utan det får bli lite här och lite där.
Vetefan var jag lagt advents-stjärnan på för bra ställe...*hmm*...den måste letas fram.
Bergis i förrådet :/...aja...bara å ta tag i.
Men inte idag.


Idag ska vi till Tha GadMadde, jag och Leo. Jag ska sy gardin till hans rum och Leo ska leka sönder ryggen på Madde lagom till Riga-resan *;P

Rock On!

Kommentarer

Postat av: GM

Tur att den ryggen är van då ;-)

2009-11-13 @ 10:51:35
URL: http://madela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback