Finaste pojken som någonsin fötts...snart 1år :)

2009-11-22 @ 12:28:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

 


Glittrande skrattande lilla öga
Mjuka lena varma lilla kind
Ljud av nyfikenhet förundran och glädje

Bubblande känsla av lycka

Livet är Du vackra lilla barn

När Du bröt tystnaden med Ditt första skrik

Så visste jag att jag var förevigt förlorad

Evigt bunden och för alltid tillhörande Dig älskade lilla barn

Jag lyssnar på Dina lätta andetag, tar in varenda bit av Dig, Dina underbara miner och Dina små ljud som fyller mitt hjärta

och jag förundras över hur självklart det är för mig

att det är just Du som är min

Kärleken till Dig får mig andlös varje sekund som går och beskyddarinstinkten hos mig växer sig djurisk

Det finns inget jag backar för om Du står i storm

Inget jag inte gör för att hjälpa Dig ur knipa

Jag går tveklöst i döden för Dig i varje andetag jag tar

Jag kommer alltid finnas vid Din sida

Leda Dig genom livet

Och visa nya vägar om Du hamnat på fel stig

Jag älskar Dig mer än jag finner ord

som rättvist beskriver känslan Ditt liv gett mig

Ditt väsen har gjort mig hel

Mitt liv

Är Ditt

 

Oändlig kärlek från mamma.

©E.

 


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback