Det har hänt. Igen!

2009-11-11 @ 11:43:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

:) Han kissa på pottan.
Men istället för "kissa" så kom jag på att jag måste byta ordet som ska kopplas med det...till "ksssssssssssss" .

Pucko, vår ena katt var inne i badrummet samtidigt som det började strila i pottan.
Jag säger uppmuntrande :
-"KISSA".
- Nu kommer det "KISS".
- Bra gubben! osvosv.
Han tittar glatt på KATTEN och säger "titte" som i det här fallet då betyder "titta".
*garv*
Ska då tilläggas att vi kallas katterna för "KISSARNA" sååå *garv*...jag bytte kiss-ord helt enkelt.

Annars blir det nog sån betingnings grej som "Mamma" har blivit ;P
Han har ju ÄNTLIGEN börjat säga mamma!
SOM jag längtat! ;)
Men det är ihop-kopplat med mat-intag.
Blir många "Mmmmamaaa" "Mmam" när maten lagas :)
Iaf typ mest.
..han säger det lite då och då men har ingen koll på att det är vi som är mammorna :)
Men det kommer, jag vet.

Lgh är städad oxh tvätten tvättad.
Frun i plugget, sonen i sängen för frukost-vila.

Nu ska jag bada.

Hej.

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback