Ber om ursäkt!!

2009-11-03 @ 13:20:56 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Har inte bloggat på några dar :)

Först ska nämnas :
SM GULD SM GULD SM GUUULD!!!



Vad var det jag sa! :D

----------------------------------------------------------------------------

Sen ska nämnas att grisen och jag var först på ett dagis , som verkar bra...men det finns ett STORT JÄVLA MEN gällande deras pedagogik....men förskole chefen ska ringa oss....sen får vi se.. *skeptisk*

Efter det vilade han lite efter lunchen sen drog vi till regnbågsfamiljs-öppna förskolan.
Han var tupp i höns-huset, lilla plutten ;)
4 brudar och han. Han är lite skeptisk...och tydligen blyg (!) *haha...söt!*...mot nya männsikor, men efter ett tag så släppte det.
Han är inte så van vid andra barn i hans ålder och han åkte på en del huvud-"slaps" , lilla skrutten, han fatta ingenting, men kravlade vidare och badade i mjukisdjurs-poolen.



Sen var det sångstund. Leo har aldrig sett en gitarr. Den stirrade han på i 15min, sen var sångstunden över*garv*..jag försökte med klappar och sång och gester...men icke! Gitarren stal hela showen *haha* :)
Men det bästa var när hon tog fram en lila liten trumma.
Åååå den älskade han!
Jises...morfar kommer bli sååå stolt. (min pappa är trummis) :D



Men det tog inte ens en dag så blev han sjuk lilla prinsen. :(
Snorade hela natten och hade jättesvårt att sova, det går ju inte att sova om man inte kan ha nappen i :/
...så det har varit uppe-sittar-trösta-gosa-natt för oss.
Imorse hade han feber...och dessutom blev han väckt från sin frukost vila (när han äntligen somnat) av Myrorna som kom och hämtade lite saker :/ ...menmen.
Nu sover han iaf...och snoret rinner på honom. Men det blir fint i hans rum :)
Kanske får det honom lite gladare iaf :)

Jag ska till Gudmodern och sy gardiner i nästa vecka har jag tänkt, men det vet hon inte än ;P

Nu ska jag försöka ro ihop nåt att äta till mig och vackraste.. *hm*

Rock On!



Kommentarer

Postat av: Angelica

Men skrutten vilka små fossingar..myyys!!

2009-11-09 @ 19:35:41
URL: http://www.finest.se/geli83

Postat av: Elektra

Ja men visst :D de sötaste! ;)

2009-11-10 @ 11:24:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback