Att vara förberedd och ödmjuk är det viktigaste.

2009-11-26 @ 14:45:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

It´s done.

Jag har idag haft en samtal jag grämt mig MYCKET över.
Att veta att det jag har att säga...kommer såra.

Ååå jag har bollat fram och tillbaka.
Länge!!
För att det jag har att säga....för att känslan jag har...ska komma ut rätt....i ord.

...när det är något du vill....som är rätt....för dig....så är det precis DET som måste vara viktigast.

Och HUR du säger det.

Var ödmjuk men stå fast för det som är rätt för dig.
Var ödmjuk mot den din åsikt el vad det är...sårar.

Man tycker och känner inte alltid lika.

Så är det bara.

Man får acceptera det.

Men man behöver inte förstå...eller hålla med.

OCH man behöver framför allt inte ÄNDRA sig för att göra någon annan till lags.

OM man nu inte VILL bortse från det som är rätt för en själv...och välja bort det.


Jag har gjort ett val.

Mitt val står jag för.



Jag kräver inte att Du ska förstå eller tycka samma.
Vi är olika.



Bara så.



Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback