Annars..

2009-11-01 @ 13:24:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..Var festen trevlig igår :) kom hem i tid och vinka hem mamma som satt barnvakt. Bytte på lilla plutten...få stoppa om hans sov-varma lilla kropp och viska att jag älskar honom mest i hela världen...älskar honom så mycket så jag ibland nästan tappar andan. Helt sjukt :) det stämmer verkligen som andra sagt....att kärleken till ditt barn är en kärlek man inte kan jämföra med nåt.

Nu längtar jag tills jag ska få fira min "lilla" syster nästa helg ;) hon behöver det som fan just nu! *krama*

Men först ska som sagt AIK vinna idag.

Sen är det fullt upp hela veckan. *pust*

Men det känns otoligt bra nu iaf.
Börjar få huvudet iordning, sortera bort det som brydde mig förut...tränga bort det som fortf pockar på onödig uppmärksamhet...sortera in det som ska vara kvar och lämna plats till det nya som ska in i min framtid.



SÅ det så.


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback