Mammas pojkar..

2009-12-04 @ 11:24:34 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jaaaaaaaaaaa....jag (vi) tittar på det.
SÅ ;) nu kan nu sluta garva!

Älskar katastrof/intrig tv...har dock INTE fastnat för ParadiseHotel...är lite TOO MUCH känner jag ;)

Men iaf.
Allså patt....*host*...menar Jane, hon med de LITE större brösten än de andra ;) ..
..henne hejar vi på!
Fan va hon har växt lilla gumman. :)
Ung men hon har fan skinn på näsan.
I LIKE.
Mycket säkert åxå för att hon skiter i Bobbys syrian-mamma som har den mest dubbla moral jag någonsin stött på tror jag *garv*

JAG VEET att det hela är manus-styrt...men det skiter jag i ;)

Sen vad jag EGENTLIGEN tycker om Bobby ska jag nog inte skriva ut på bloggen med risk för att få Sveriges alla syrian-mammor osv på mig.. *hehe*
MENmen..

Hoppas han väljer Jane! :)


Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback