Igår :)

2009-12-10 @ 15:02:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ååå vilken bra dag det var :)

På dan var jag å plutt på jobbet och tittade på lussetåg :)


Sen stressa hem och iväg till Golden hits med jobbet ;)

Fick många kommentarer att jag såg frisk och söt (?) ut *garv*
..och flera påpekade min viktnedgång...
Så många att jag tillslut började undra hur STOR var jag lixom innan???!! :/
..har aldrig sett mig som SÅ stor lixom...men på folk så låter det som det?
Måste haft en helt skev självuppfattning om min kropp ju...
?? :/

..aja..nog om det!..jag mår bra iaf! :)


Var en sjukt bra 80tals show! Eva du skulle älskat det! ;)
Maten var sådär...åt vildsvin som jag sett framemot men det var segt,senigt och torrt :/
Men hummersoppan och potatisbullarna(?) var jättegoda :)
Och ölen förstås ;)




Sen dök min kära syster upp och slöt sig till sällskapet :)
Hur kul som helst! ;D

Sen att hon är helt GALEN!!!
Hon hade en present med sig till mig (helt utan anledning)...
ETT LAILA BAGGE ARMBAND!!!
Dom är ju lixom SVIIIIIIIINdyra!!
..var så rätt att tappa det så jag typ gick och höll handen på det hela tiden ;P

Titta va fint!








Kommentarer

Postat av: GM

Hur fint som helst! Nu är det bara halsbandet då som fattas;-)

2009-12-10 @ 19:32:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback