..forts ÅRETS :)

2009-12-17 @ 10:56:26 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Årets grymmaste bling - Laila Bagges collection!

Årets överraskning present - Tess pyjamasar till prinsen som kom med posten :)

Årets NäMenHEEEJ - Mötte min gamla musiklärare Annike från AdolfFredik
                            , den enda lärare jag har haft GRYM respekt för, på tvärbanan.
                              KUL!

Årets fjortisfylla - *garv* I´m sorry sis....men du tar hem den här åxå :D

Årets ångest - Prinsen ska in på dagis om en månad :O

Årets Åååhfaan - ...när jag kom i mina gamla jeans :)

Årets VadVarDetJagSa - AIK´s SMguld :)

Årets kämpe - Jag och min fru!

Årets första tand - Leos ;)

Årets karaokeuppträdande - Evas upphämtning på 2a låten i SMuttagningen!
                                          GRYMT gumman! :D

Årets saknad - ...min röst...vill kunna sjunga som jag brukade igen...

Årets blogg - Tess igen ;) fan va fin den har blivit!


Kommentarer

Postat av: Tess

Tack! Årets blogg:-) Inte illa. Kul att du gillar den, jag är ganska nöjd jag med.

2009-12-18 @ 08:11:41
URL: http://www.partypinglan.se

Postat av: Tess

Just det och så såg jag att jag fick årets överraskningspresent med! Vilken grej.



Känns som om jag kammat hem storkovan här :-)

stolt

2009-12-18 @ 08:13:04
URL: http://www.partypinglan.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback