Dan..före dan före dan... ;)

2009-12-22 @ 08:21:26 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Morning has broken...
*vackert*





Idag sov vi gott Kvinnan och jag :) *ops*
...jag hoppas hon hann ändå.
Är såå najs att det var -12 imorse när vi vaknade
...av prinsen sång från sitt rum ;) *kärlek*

Kom på att idag är en bra dag att frosta av frysen när det är så många minus ute :)

Snart ska jag och liten gå och besöka hans blivande dagis *gulp*
..känns bra.
..man visste ju att det skulle komma.
..men ångesten kröp sig på ändå.
..usch..

INGEN får göra honom illa!
Jag dödar utan att blinka!!!!!!!!!!!!!!!!!
..ungefär så går mina tankar..
*garv*

..fast jag tänker inte be om ursäkt.
För att i grund och botten....menar jag det.


Annars består dagen av att jag ska handla sista klapparna och böka med folk på flask-banken..
...och för-plocka lite inför jul-städ och besök imorgon :)
...törstar lite efter vuxet sällskap på dagarna :( så det ska bli trevligt.
Vi ska baka pipparcookies och fika.

Sen ska jag och vackraste Kvinnan ta några dan-före-dan-kalla på Årets krog ;)
med en polare till henne :)

Jag verkligen ÄLSKAR när det är sånt här väder.
Kallt!
Krispigt!
Glittrande!
..och solen är nästan alltid framme när det är så här kallt!
Lovely!
:D
..man får äntligen använda sina varma kläder..
..händer ju INTE så ofta i detta gråa land..
..och bara mysa! :)

Min hud gör INTE det dock :(  
..men det blir att införskaffa hydrokortison så fort jag får lite dineros :)

Frugan köpte den mesta julmaten igår åxå :)
Så på fixar-listan idag står även :
Griljera skinkan
Göra mina gode köttbullar
Koka knäck * ska prova Evas tips..el var det kusinens ;) *

Såå..*pust* ;)
Nu ska jag börja klä på mig inför dagens äventyr..


 
Rock On!

Kommentarer

Postat av: A

Vadå den mesta Julmaten? Jag köpte väl all mat? ska väl fan inte ha mer mat nu?

2009-12-23 @ 11:40:13

Postat av: Elektra

garv Kärlek!

2009-12-29 @ 20:13:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback