Årets ... :) ..so far... fortsättning följer!

2009-12-16 @ 12:04:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Årets finaste bästa bebis - LEO *förstås*

Årets Kvinna - Min fru som finns kvar vid min sida

Årets Man - Min pappa som finns kvar vid min mammas sida ;) 
                 och för att han kämpar för de mindre gynnade i samhället.


Årets pinsammaste - Folk som inte vågar stå för vad de tycker och gjort! Fy faan!

Årets jag-kräks-på-människan - Julia i mammas pojkar..kan inte klara av 1min
                                           i samma rum som henne *garv* vilken jävla idiot!

Årets bästa - Min terapi

Årets mysigaste - När vi fick vara i Torpet i somras :)

Årets roligaste - Att få börja jobba på Stjärnan

Årets festival - Pride :)

Årets sorgligaste - När vår vaktmästare höll sitt tal för att han blivit övertalig..

Årets R.I.P - Michael Jackson

Årets IDIOT - Liselott på Fruängens BVC.

Årets chock - Att det kostar 8500kr PER FÖRSÖK, 
                    för syskonbehandling i Sverige from jan  :(


Årets bedrift (eller nåt) - Att svenska regeringen röstade igenom
                                  Lika-för-alla-som-vill-gifta-sig-lagen.


Årets men-snäll-nån??!! - Att man tycker det är ok att klä sig som Morran i
                                mumin-trollen när man ska jobba med små barn!!??


Årets Halleluja moment - Mariette , Dear Mr. President - live i Idol uttagningen.

Årets låt - Movin´on och Losin´you (D.b.A)

Årets sämsta låt - Fairytale, utan konkurens! 

Årets artist - Pink. Fy faan vad hon är bra!

Årets Idol - Röstmässigt-Eric  VärdDet-Reza  HelaPaketet-Mariette

Årets skådis - Noomi Rapace

Årets film - (kan inte välja) Rise of the Lycans och Låt den rätta komma in

Årets bok - Stieg Larsson trilogin

Årets vikt-kämpare - Tess

Årets överraskning - Jessica blev preggo ;) Grattis till Oscar!

Årets flytt - VÅR :)

Årets separation - syrrans..

Årets lag - AIK, utan konkurens!

Årets jobbigaste - Min terapi..

Årets partyprinsessa - Min syrra :D

Årets det-var-som-faan.. - Gson gick och gifte sig :)

Årets vän - Eva och Madde

Årets radiokanal - Rix.fm såklart! MorronZoo ÄGER!

Årets katastrof svenska tv-serie - Paradise Hotel

Årets jag-måste-se-fast-det-suger  -  Mammas pojkar

Årets katastrof utlänska tv-serie - True Blood

Årets utlänska tv-serie - Vampire Diaries och Bones

Årets come-back - Min syrra :) workin´on the sister-hood again ;)

Årets gummi-boll - Mathias Ljung..Nu ska jag jobba på Jägaren. Nu ska jag inte. Nu ska jag. ;)

Årets jag-fixar-de-flesta-karaokelåtarna - Elfar, utan tvekan

Årets krog - Åsens :)

Årets snyggaste balle (läs balkong) - Meeh! VÅRAN självklart! *All creds to the Mrs ;)*

Årets bröllop - Marie och Sussi

Kommentarer

Postat av: Tess

Tess som i jag Tess???



Tack i så fall :-)

Det var väldigt najs att få vara med på en lista, har nog aldrig hänt förut.



Sköt om dig.

2009-12-16 @ 12:23:14
URL: http://www.partypinglan.se

Postat av: Madde

Faan va najs :-)

2009-12-16 @ 18:10:55
URL: http://madela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback