Lägesrapport

2009-08-18 @ 20:51:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helgen var lugn..lite fixa hemma och en del spela :) Mysigt och kul. Jobbet har börjat rulla på riktigt bra...skönt! Imorgon kommer kidsen men först ska jag sjunga för hela skolan + föräldrar. DET ska bli kul...men min röst är sådär bra kl 9 på morgonen *garv*. Aja...kul grej iaf ;)
 
Och AIK toppar Allsvenskan så läget är som det ska på den fronten :)

Läste förresten på frugans blogg att jag tydligen ställer knivar med eggen uppåt i bestickstället så hon gör sig illa :( ...vet inte hur mkt man kan göra sig illa på en trubbig gammal matkniv..men jag får helt enkelt vända på dom då.
Vill ha hennes fina händer intakta helst *ler*

Idag kom mina föräldrar hit och bjöd på kalasgod-mat och jag fick SJUKT fina och behövliga presenter, blev såå glad! :) blir lite shopping snart för dom.

Tyvärr så hade jag huvudvärk efter jobbet och var på mindre socialt glatt humör och Leo beslöt att det skulle vara en kväll som han skulle vägra sova på...men efter en saga och en hel del sång från mig så somnade han tillslut och jag fick lite tid att skriva här.

Frugan är och tar en öl...så jag ska nog spela lite nu.
Sen blir det nanna :) STOR dag imorgon.

Vi inviger ju förskoleklassen men splitter nya möbler ( de som kommit ) och alla barn kommer för första gången till sin klass.
Tjohoo!

Peace out!

Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback