Dom är SÅÅ söta :)

2009-08-20 @ 20:33:45 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

..barnen allså.
Dom är så småå *garv*...allså dom är så små att en del tar sådär ni vet 1 trappsteg i taget med båda fötterna innan man tar nästa ;)
Sjukt sött. Det går INTE fort att varken gå i trappor el äta lunch mm...men dom är jätte goa :) är så kul att ha barn i skolan igen. Liv och rörelse och barn-skratt.
Inget kul alls med bara massa stressade vuxna som gnäller om div saker.
Men det är SÅ mkt att komma ihåg och massa info runt omkring med annat plus att jag har mig själv och ett eget liv med min lilla familj att klara av. *pust* inte alltid helt lätt.

Hoppas på ljusning för min egen del inom snar framtid :) fy faan vad skönt det ska bli!


I övrigt så är jag grymt sång-sugen...t o m så illa att jag funderar på att ta mig till Råg-jävla-fucking-sved och sjunga...kanske t o m tävla ;P
De ni!
Inget bokat el bestämt än dock... får se...har en skitrolig idé men det krävs lite hjälp från andra...och det vete fan om jag har någon i min närhet som vill el törs ställa upp.
Eller har jag det? ;)..anmäl intresse isof ;P

Oavsett. Måste ut och sjunga ASAP! *frust*

Nu.
WoW.

Rock on!

Kommentarer

Postat av: Frun

Snyggjävel

2009-08-22 @ 00:42:48
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback