1a veckan är över :)

2009-08-22 @ 09:02:05 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sömnlösa föräldrar och pirriga barn har färgat förra veckan för mig. Ska kanske inte säga så mkt...lär va lika pirrig jag när Leo ska in på dagis/skola vad det lider ;P
Men vi har fått så mkt beröm av föräldrarna och barnen verkar trivas och ger bra betyg hemma...så det känns super! Vi har skitkul tillsammans min nya kollegor och jag och jag tror att det här läsåret kommer vara ett av dom jag verkligen kommer må bra och trivas lite extra sådär på jobbet. Är sjukt mkt som ska fixas och vi vill inte göra fel el säga fel till nya små barn el undrande föräldrar...nästa lite prestationsågren ;)...så huvudet är fullt med info som ska placeras ut i fack ( i skallen) under helgen...så jag kan ta nya tag på måndag.
NAJS! :D

För min egen del så mår jag ok. Trött i skallen...men sjukt glad för en del framsteg som nalkas i mitt liv.

Och för övrigt..
Min fru. Utan hennes kärlek, vore jag bara ett skal.
Sonen. Utan hans skratt och glittrande ögon och underbara liv, vore jag tom.

Här kommer förresten bilder från uppstarten på skolgården :

Ballong-uppsläpp :)


Sång på skoltrappan :)





Kommentarer


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback